Ben-in-Malawi.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog Ben-In-Malawi!

Welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis naar Lilongwe - Malawi. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ben

Reacties

Reacties

Sylvia Maartense

Ben!! Ga je weer?? Wat gaaf, ik ga je weer volgen en wens je heel veel succes!

Dikke kus, Sylvia

Ben en Gre

Veel succes. Maak er wat van van.

Ben en Gre

Succes met de werkzaamheden daar.

Sylvia K

Ben! Ik ben nou wel nieuwsgierig wat je gaat doen in Malawi...

Roel Lenselink

Top Ben, succes daar!

gideon

Ben de bouwer, zet hem op!

Ben en Gré

Mooie serie foto's Ben

Ben sr en Gré

Vanmorgen de laatste foto,s bekeken. Mooi land zo te zien en mooie natuur.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood